Larisa s-a alăturat echipei #InspiringPeople de la SomProduct în anul 2016. La acea vreme, în Call Center-ul companiei lucrau doar trei operatori care acopereau toată zona de Customer Care. Deși abia se mutase la Baia Mare, Larisa s-a integrat cu ușurință în colectiv, iar experiența în relațiile cu clienții i-a fost de mare ajutor. Fiind o fire sociabilă, a reușit să își facă rapid prieteni printre colegi și să se bucure de timp de calitate, alături de ei, și în afara locului de muncă.
Larisa își amintește că primul lucru pe care l-a învățat, în urmă cu cinci ani, a fost catalogul cu specificațiile tehnice ale saltelelor confecționate în fabrica de la Baia Mare. Unele lucruri nu s-au schimbat pentru că nu facem rabat de la calitatea produselor și a serviciilor. Altele s-au îmbunătățit constant și au contribuit la creșterea nivelului de satisfacție a clienților. Astăzi, beneficiem de o serie de proceduri complexe, dar și de automatizări, platforme și aplicații inteligente care ne ușurează munca.
Cea mai mare provocare, spune Larisa, este timpul. Clienții nemulțumiți sau dificili își doresc soluții instant, dar acest lucru nu depinde, de fiecare dată, de departament sau de organizație pentru că există firme terțe, cum ar fi colaboratori externi, servicii de curierat național sau internațional, operatori bancari care pot întârzia procesul de închidere a unei reclamații. Dar, tot de la clienți a învățat cât de important este să asculte, să aibă răbdare și să fie mai echilibrată. Lecția corectitudinii i-a fost predată, adesea, de oameni simpli care, din diferite motive sau erori tehnice, au primit de două ori aceeași comandă sau plata cu ramburs 0, dar au sunat pentru a înapoia suma de bani datorată.
De curând, Larisa a preluat atribuțiile de Customer Success Manager, fiind direct responsabilă de monitorizarea reclamațiilor, analiza comportamentului și menținerea relațiilor cu clienții, astfel încât aceștia să rămână fideli brandului. Ea gestionează toate platformele în care clienții oferă feedback legat de experiența avută cu compania noastră, dar se ocupă, în continuare, și de e-maluri, Live Chat și Call Center.
Nu știm dacă locul de muncă i-a influențat răspunsul, dar dacă ar avea o superputere, Larisa ar vrea să poată calma pe oricine, să aducă liniște și pace interioară într-o lume atât de agitată. Atunci când am întrebat-o cum face față zilelor mai puțin bune, ea ne-a arătat o fotografie cu cei trei căței pe care îi are: Bubble, Aky și Koda. O păstrează pe ecranul telefonului și, de câte ori vrea să se încarce cu energie pozitivă, își amintește că ei o așteaptă acasă. Acum câțiva ani i-am făcut cadou lui Florin, de ziua lui, un cățel. Atunci am înțeles cât de importantă este terapia cu animale și cât de mult mă ajută psihic să trec prin momentele dificile. Pentru mine o zi perfectă e una pe plajă, la mare, cu soțul meu, cu cei trei căței și cu motanul, Blacky. Ei sunt familia mea. Pentru că vacanțele stau sub semnul întrebării, Larisa își petrece timpul liber citind, ascultând muzică chill out și rememorând amintiri din orașul favorit, Viena.
Crede că pandemia a apropiat-o de animale și de natură și a facut-o să prețuiască mai mult clipa și oamenii din jur. Sora mea mai mare, Daciana, este prietena mea cea mai bună, dar și un model de altruism și implicare. De la ea și de la fiecare om din viața mea am învățat câte ceva. E important să te bucuri de ce ai și să nu te oprești din a-ți îndeplini visele pentru că nu știi niciodată ce îți rezervă ziua de mâine.
Larisa, îți dorim Nothing but blue skies, așa cum îți place să zici adesea, și îți mulțumim că faci parte din #InspiringPeople.