Black Friday a luat cu asalt si Romania, devenind in scurt timp cel mai popular eveniment de shopping din an. Avand o experienta de cativa ani in marketingul afiliat, SomProduct ti-a pregatit cateva sfaturi pentru un Black Friday cu adevarat reusit. Pentru a fi sigur ca nu ai uitat nimic important, cieste mai jos cateva sfaturi care iti vor fi utile pe toata durata evenimentului.
Esti nou in afiliere? Esti dornic sa castigi primul tau comision? Acum e momentul sa incepi afilierea! Black Friday vine cu o explozie de vanzari, iar sansele pentru a inregistra primul comision cresc considerabil. Convinge-te citind si acest articol. Mesaj pentru afiliatii incepatori
1. Ce este Black Friday pentru bloggeri? OPORTUNITATE.
Esti unul dintre afiliatii care detin un blog? Profita acum de Black Friday! Creaza o strategie de promovare prin cateva articole speciale pentru acest eveniment. Aceste articole trebuie sa fie cat mai utile cititorilor, cuprinzand informatiile necesare, recomandari speciale, precum sfaturi si pareri personale – atat de apreciate de cititori. Redacteaza un ghid al cumparatorului de Black Friday, cuprinzand cele mai importante informatii si detalii. Nu uita sa mentionezi si posibilele beneficii suplimentare, de care clientii pot uita in aceasta perioada aglomerata a anului, dar care sunt atat de importante (spre exemplu livrare rapida sau transport gratuit).
2. Atentie sporita la audienta
In promovare, audienta este elementul pe care trebuie sa il ai mereu in vedere. Daca de obicei scrii despre ce place cel mai mult audientei, sa ai totusi in vedere ca de Black Friday ar trebui sa te axezi pe ce cumparaturi ar putea face audienta ta. Cititorii au nevoie de idei cat mai bune pentru ca de Black Friday doresc sa cumpere cele mai spectaculoase cadouri si produse vanate pe intreaga durata a anului, care acum beneficiaza de cele mai bune preturi.
3. Iesi din anonimat si fa-te remarcat prin originalitate!
Creativitatea este elementul cheie pentru a te face remarcat. Fii original si cat mai creativ! Arata audientei tale ceva ce pot gasi doar pe blogul, site-ul sau newsleter-ul tau. Daca promovezi o super oferta, nu te limita doar la mentionarea acesteia, scrie si de ce iti place atat de mult. Spre exemplu, daca ai un blog special pentru mamici, nu ezita sa folosesti titluri speciale precum “10 cadouri superbe pentru mamici”, “Top 5 super produse pentru mamici ocupate “.
4. Planifica din timp
Audienta ta va fi interesata sa achizitioneze produse de Black Friday mai mult decat de obicei. Ce poti sa faci pentru asta? Pregateste-te din timp! Ideal ar fi sa redactezi din timp mai multe articole promovand produsele cele mai adecvate.
5. Utilizeaza la maxim uneltele din platforma
SomProduct ti-a pregatit pentru Black Friday mai multe unelte speciale pentru a-ti usura munca. Bannere special create pentru acest eveniment pot fi intergrate cu usurinta pe blogul sau site-ul tau. Feed-ul Black Friday iți vine in ajutor pentru integrarea facila pe site sau blog a produselor cu pret redus. Acestea pot fi folosite si pentru simpla vizualziare a produselor care beneficiaza de cele mai avantajoase reduceri.
6. Stabileste un plan eficient pentru realizarea newsletterelor
Newsletterele au un important rol in anuntarea oricarei campanii, iar “Black Friday” nu trebuie sa lipseasca din titlu. Iti recomandam folosirea imaginilor in culori vibrante, mentionarea perioadei de desfasurare a campaniei, precum si un top de produse must have.
7. Foloseste retelele de socialziare
In perioada sarbatorilor sau a evenimentelor speciale precum Black Friday, foarte multe persoane folosesc retele de socialziare in cautarea cadoului perfect sau a produselor preferate, care acum le pot gasi la preturi mult mai accesibile. Utilizeaza la maxim retelele sociale, iar daca observi ca o anumita postare a avut mai mult succes, nu ezita sa folosesti “Boost Post”.
8. Atentie la mesajele din platforma
Nu ignora mesajele primite in platforma. Fii tot timpul la curent cu cele mai bune recomandari, reduceri sau oferte. Vei dori sa fii primul care afla noutatile, dar si primul care le promoveaza.
9. Fii cat mai flexibil
Anumite reduceri de produse pot sa functioneze mult mai bine decat altele in promovarea facuta de tine. Informatii importate pot sa fie comunicate chiar in ultimul moment. Asadar, fii pregatit sa fii cat mai flexibil, la fel ca stocurile si reducerile de Black Friday.
10. Monitorizeaza statisticile articolelor vechi
Verifica statisticile vechilor articole publicate! Daca observi ca anumite articole prezinta mai mult interes din partea audientei tale, promoveaza-le pe blog sau pe retelele de socialziare. Valorifica totul la maxim!
Speram ca aceste sfaturi sa iti fie cat mai utile, iar in cazul in care ai intrebari, nu ezita sa ne contactezi prin intermediul platformei 2performant sau pe adresa de email camelia.verdes@somproduct.ro. Iti uram mult succes cu ocazia Black Friday si la cat mai multe conversii!
Leave a Reply